نتفلیکس اعلام کرده است که قیمت برنامه های اشتراک خود را در ایالات متحده، کانادا، پرتغال و آرژانتین افزایش می دهد. همه طرحها تغییراتی را مشاهده خواهند کرد، از جمله گزینههای پشتیبانیشده و بدون آگهی.
طبق آخرین گزارش درآمد، طرح پایه تبلیغاتی از ۶.۹۹ دلار به ۷.۹۹ دلار در ماه افزایش می یابد. طرح استاندارد بدون آگهی از ۱۵.۴۹ دلار به ۱۷.۹۹ دلار در ماه افزایش می یابد و طرح بدون آگهی ممتاز از ۲۲.۹۹ دلار به ۲۴.۹۹ دلار افزایش می یابد. نتفلیکس ایمیل هایی را برای مشترکین ارسال می کند و به آنها اطلاع می دهد که این تغییرات چه زمانی اعمال می شوند.
با آمازون پرایم فقط ۱۴.۹۹ دلار، دیزنی با ۱۵.۹۹ دلار و Hulu بدون تبلیغات با قیمت ۱۸.۹۹ دلار، نتفلیکس بسیار بالاتر از گران ترین برنامه پخش است. در حال حاضر، به لطف نمایش های بزرگی مانند شما و بازی ماهی مرکب، انیمه و فیلم های محبوب. نتفلیکس مانند یک سرویس برتر به نظر می رسد، اما اگر T-Mobile دارید، شرکت هزینه آن را پرداخت خواهد کرد. بخشی از هزینه نتفلیکس.
نتفلیکس قیمت های خود را دوباره در سال ۲۰۲۴ افزایش داد و به افزایش قبلی در ماه اکتبر افزود. همچنین این اولین بار است که قیمت ها را افزایش می دهد طرح پشتیبانی از تبلیغاتکه در سال ۲۰۲۲ شروع شد. این شرکت توضیح داد که این تغییرات قیمت به دلیل صرف هزینه بیشتر برای برنامه نویسی و تمایل به ارائه ارزش بهتر به مشترکان خود است.
حتی با افزایش قیمتهای اخیر، نتفلیکس شاهد افزایش بیسابقه مشترکین بود. تنها در یک سه ماهه، این سرویس ۱۹ میلیون مشترک جدید به دست آورد و تعداد کل آنها را به بیش از ۳۰۰ میلیون در سراسر جهان رساند. این بزرگترین رشد مشترکی است که این شرکت تاکنون در یک سه ماهه داشته است.
این شرکت در فراخوان درآمد گفت که حتی با موفقیت فعلی آنها، پتانسیل زیادی برای رشد آینده وجود دارد. این شرکت اشاره کرد که نتفلیکس کمتر از ۱۰ درصد از کل زمان تماشای تلویزیون را در کشورهایی که در آن فعالیت می کند، تشکیل می دهد که در کل بسیار بزرگ است. اگر نتفلیکس احساس می کند که می تواند افزایش قیمت دیگری را توجیه کند، زمانی که این شرکت بخش بزرگی از بازار را در اختیار دارد، انجام این کار آسان تر است.