اگر می خواهید مراقبت بیشتری از دستگاه های سامسونگ خود داشته باشید، برنامه بیمه Care+ سامسونگ سعی می کند همان کاری را که AppleCare+ برای آیفون انجام می دهد، انجام دهد. اکنون، گران ترین سطح اشتراک به شما امکان دسترسی رایگان به تعمیرات صفحه نمایش را می دهد.
سامسونگ ارتقای قابل توجهی را در برنامه محافظت از دستگاه های سطح بالای خود اعلام کرده است. Samsung Care+ با سرقت و گم شدن. مشترکین این طرح ممتاز اکنون از مزایای تعمیرات رایگان در همان روز برای شکستگی صفحهنمایش و آسیبدیدگی شیشههای پشت گوشی و تبلتهای خود برخوردار خواهند شد. این تعمیرات قبلاً ۲۹ دلار اضافی بود، بنابراین خوب است ببینید که اکنون بدون هزینه اضافی ارائه می شوند.
Samsung Care+ with Theft and Loss همچنین دارای تعمیرات نامحدود در مکانهای مجاز است، اما از آنجایی که سامسونگ تعداد زیادی خردهفروش واقعی و شخص اول در ایالات متحده ندارد، معمولاً این کار به اشخاص ثالث مجاز واگذار میشود. برخلاف اپل، جایی که میتوانید به هر مکان فیزیکی Apple Store بروید و از آنجا پشتیبانی دریافت کنید. همچنین اخیرا بهترین خرید همه اما از یکی بودن بیرون کشیده شدندبنابراین گزینههای شما برای جایی که میتوانید با Care+ پشتیبانی دریافت کنید اخیراً در حال کاهش است.
تعمیرات “رایگان” بسیار مهم است، اما لازم به ذکر است که این نیز بخشی از بیمه اختیاری است که جدا از آنچه با تلفن خود پرداخت می کنید، پرداخت می کنید. قیمت طرحهای Samsung Care+ بسته به دستگاه و سطح آن متفاوت است، و گزینه سرقت و ضرر ممتاز قیمت بالاتری دارد. به عنوان مثال، دارندگان پرچمدار گلکسی اس ۲۳ یا اس ۲۴ اولترا، که در زیر ردیف ۴ طبقه بندی می شوند، ۱۸ دلار ماهانه یا ۳۴۹ دلار برای دو سال پوشش پرداخت می کنند. در همین حال، گلکسی A15 مقرون به صرفه تر، که در زیر ردیف ۱ قرار می گیرد، ۸ دلار در ماه یا ۱۲۹ دلار برای دو سال هزینه دارد. بدون پرداخت مقداری اضافی، فقط با گارانتی معمولی خود باقی میمانید—که اگر گوشی خود را از خودروی در حال حرکت پرتاب کنید، این ضمانتنامه شما را پوشش نخواهد داد.
منبع: Engadget
این مطلب در پیراشکی تخصصی ترجمه شده و کپی با ذکر منبع مجله بلامانع است.
منبع