تکنولوژی و فناوریجدید ترین خبر هاگوگلهوش مصنوعی

مطلب روز | Monster Hunter Wilds از Capcom دقیقاً همان کاری را که ما می خواهیم با پورت های رایانه شخصی انجام می دهد | پیراشکی

روز Monster Hunter Wilds از Capcom دقیقاً همان

Capcom به نگرانی‌ها در مورد عملکرد نسخه رایانه شخصی پاسخ می‌دهد Monster Hunter Wilds. Capcom به دنبال راه هایی برای کاهش نیازهای GPU توصیه شده است، چیزی که امیدواریم نشانه ای از روند توسعه بازی باشد.

addyek

Capcom لیست شده است برخی از سیستم مورد نیاز توصیه شده بالا برای Monster Hunter Wildsبا ذکر این نکته که بازیکنان برای اجرای روان بازی با کیفیت ۱۰۸۰p با کمترین تنظیمات و ارتقاء به یک Nvidia GTX 1660 Super یا AMD Radeon RX 5600 XT نیاز دارند. نرخ فریم بالاتر در ۱۰۸۰p به کارت‌های گرافیک قدرتمندتری مانند RTX 2070 Super، RTX 4060 یا AMD RX 6700 XT، همراه با فناوری‌های ارتقاء مقیاس مانند DLSS یا FSR نیاز دارد. در حالی که فناوری Frame Generation پیشنهاد می شود، اگر نرخ فریم بازی به زیر ۶۰ فریم بر ثانیه برسد، ممکن است باعث تاخیر شود.

تست بتای باز برخی مشکلات عملکرد را نشان داد، حتی در رایانه‌های میان‌رده مانند RTX 3060. مشکلی در جزئیات کم در گرافیک، به‌ویژه در نحوه بارگذاری بافت‌ها وجود داشت. این نگران کننده است زیرا بازی بر روی موتور RE ساخته شده است که معمولاً در بازی های قبلی کپکام عملکرد خوبی داشته است Resident Evil 7، Devil May Cry 5، ظهور شکارچی هیولا، و استریت فایتر ۶.

با این حال، بازی‌های جهان باز گذشته که از این موتور استفاده می‌کردند، مشکلات عملکردی داشتند که نگرانی‌هایی را در مورد آن ایجاد می‌کند Monster Hunter Wilds. شرکت است همچنین در نظر گرفتن ایجاد جداگانه ابزار سنجش برای کامپیوتر که به بازیکنان کمک می‌کند بررسی کنند که آیا سیستم‌هایشان می‌توانند بازی را اجرا کنند یا خیر، اما زمان عرضه این ابزار را تایید نکرده است.

چیزی که ممکن است به این امر کمک کند، میانگین مشخصات کاربران رایانه شخصی است. استیم بررسی سخت افزاری دسامبر ۲۰۲۴ نشان می دهد که بسیاری از کاربران دارای کارت گرافیک های قدیمی یا میان رده هستند. محبوب ترین کارت NVIDIA GeForce RTX 3060 است که نشان دهنده این روند است. در حالی که این کارت به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد، با استانداردهای امروزی آن را رده بالا نمی دانند. بسیاری از مردم به جدیدترین و قوی ترین کارت گرافیک ها دسترسی ندارند.

شکاف بین آنچه اکثر کاربران دارند و الزامات بازی های مدرن AAA مانند Monster Hunter Wilds، چالش هایی را برای توسعه دهندگانی ایجاد می کند که می خواهند به مخاطبان گسترده ای دست یابند و عملکرد خوبی در سیستم های مختلف داشته باشند. بر خلاف Monster Hunter Wilds وضعیت، بازسازی Capcom از Resident Evil 4 در تنظیمات مختلف رایانه شخصی بسیار خوب عمل کرد. تست های توسط ShackNews با RTX 2070 Super و RTX 2080 Ti نشان داد که بازی حتی در تنظیمات گرافیکی بالا هم روان اجرا می شود.

موفقیت موتور RE در بازسازی Resident Evil 4 نشان می دهد که مسائل ممکن است فقط با Monster Hunter Wilds می تواند محیط ها و شخصیت های دقیق را در یک بازی عمدتا خطی ایجاد کند. با این حال، Monster Hunter Wilds چالش بسیار متفاوتی را معرفی می کند. طراحی جهان باز آن مستلزم آن است که مناطق بسیار بزرگتر و پیچیده تری را که با بسیاری از عناصر تعاملی، NPCها و احتمالاً هیولاهای متعدد به طور همزمان پر شده اند، مدیریت کند.

این افزایش اندازه و پیچیدگی فشار بیشتری بر قدرت پردازش وارد می‌کند، که ممکن است توضیح دهد که چرا سیستم مورد نیاز توصیه‌شده بالاتر است و چرا مشکلات عملکردی در طول آزمایش بتا وجود داشت. در حالی که موتور RE کاملا سازگار است، حرکت به یک فرمت جهان باز به طور قابل توجهی نیاز به سخت افزار را افزایش می دهد، و داشتن تجهیزات قوی تری برای حفظ نرمی و به نظر رسیدن همه چیز ضروری است.

امیدواریم که Capcom بتواند چیزهایی را برای کسانی که رایانه‌های شخصی پیشرفته ندارند بهبود بخشد و سایر شرکت‌ها ممکن است در جایی که از نظر فنی امکان‌پذیر است، همین کار را انجام دهند. این شرکت تا تاریخ انتشار ۲۸ فوریه ۲۰۲۵ فرصت دارد که زمان زیادی نیست.

منابع: وب سایت Monster Hunter Wilds، Monster Hunter/X، بخار، ShackNews

این مطلب در پیراشکی تخصصی ترجمه شده و کپی با ذکر منبع مجله بلامانع است.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا