ویندوز

DirecTV MySports می تواند آغاز دوران پخش جریانی ورزشی را رقم بزند


DirecTV MySports می تواند آغاز دوران پخش جریانی ورزشی را

DirecTV اکنون MySports را ارائه می‌کند، یک سرویس پخش جریانی برای طرفداران ورزش “سخت‌کور”. این سرویس دسترسی به بیش از ۴۰ کانال زنده از جمله شرکت های وابسته محلی را فراهم می کند. مهمتر از آن، نیازی به اشتراک تلویزیون ماهواره ای ندارد.

addyek



بند ناف دارد کاملا ویران شده بازارهای تلویزیون کابلی و ماهواره ای هر سال، دسته جدیدی از مصرف‌کنندگان به دنیای از هم گسیخته و نیمه‌کارت استریم منتقل می‌شوند که تهدیدی آشکار برای کسب‌وکارهایی مانند DirecTV است. اما برخی از مصرف کنندگان، عمدتاً طرفداران ورزش، به ارائه دهنده کابل یا ماهواره خود وفادار هستند. و این لزوما با انتخاب نیست. چشم انداز پخش جریانی ورزشی فقط یک آشفتگی است. کانال های ورزشی انفرادی و حتی بازی های فردی هستند در چندین سرویس مختلف پخش شده است. سرویس‌های زنده مانند YouTube TV تجربه‌ای شبیه به کابل همه‌در یک را ارائه می‌دهند، اما قیمت آن‌ها بسیار بالاست. برای مثال، اشتراک YouTube TV با افزونه Spots Plus ماهانه ۹۴ دلار هزینه دارد.


شرکت هایی که دارای شبکه های ورزشی هستند، مانند دیزنی و WBD، مسئول این مخمصه هستند. آنها همیشه با کانال‌های ورزشی به‌عنوان نوعی از هانی‌پات برخورد کرده‌اند. اگر می‌خواهید کانال‌های ورزشی را به برنامه کابلی خود اضافه کنید، مجبور هستید بسته‌ای گران‌قیمت بخرید که شامل National Geographic و سایر محتوای غیرورزشی است. شرکت های کابلی و ماهواره ای به طور مرتب از این استراتژی انتقاد می کنند، زیرا رقابت با استریم را سخت تر می کند. با این اوصاف، سرویس‌های استریم نیز نیش راکت باندلینگ ورزشی را احساس می‌کنند.

شرکت‌های بزرگ ورزشی – دیزنی، فاکس، WBD – اخیرا یک سرویس پخش مشترک به نام Venu Sports را اعلام کردند. و از دیدگاه طرفداران ورزش، Venu یک چشم انداز هیجان انگیز به نظر می رسید. این امکان دسترسی به اکثر کانال های ورزشی مهم مانند ABC، ESPN، FOX و TNT را با پرداخت ۴۳ دلار در ماه فراهم می کند. اما رقبا به سرعت به این نکته اشاره کردند که این سرمایه گذاری مشترک عمیقاً ضدرقابتی است. شرکت‌های کابلی و ماهواره‌ای قادر به ارائه بسته‌های ورزشی مشابه با این قیمت پایین نبودند، زیرا آنها همیشه مجبور بودند کانال‌های ورزشی را با محتوای غیرورزشی بسته‌بندی کنند. بلندترین صدای اتاق، فوبو، استدلال می‌کرد که شرکت‌های ورزشی در حال اختلال در بازاری هستند که عمداً آن را خفه کرده بودند.


دیزنی با ارائه سرویس تلویزیونی Hulu+ Live خود به Fubo و تصاحب ۷۰ درصد از سهام این شرکت، از یک پرونده قضایی کثیف اجتناب کرد. لغو Venu Sports. همچنین به نظر می رسد که در مورد صدور مجوز ورزشی موضع برازنده تری اتخاذ می کند. پلتفرم جدید MySports DirecTV شامل ESPN و ABC است اما توسط National Geographic یا سایر املاک غیر مرتبط دیزنی غرق نشده است. جالب توجه است که شرکت‌های وابسته محلی CBS تنها حذف عمده از کاتالوگ MySports هستند، اگرچه DirecTV می‌گوید که در تلاش است تا با Paramount Global، مالک CBS همکاری کند.

Venu خارج از میز است و قانونگذاران نگرانی خود را نسبت به اقدامات ضدرقابتی در بازار رسانه های ورزشی ابراز کرده اند. در نتیجه، شرکت هایی مانند دیزنی ممکن است تمایل بیشتری داشته باشند تا با حسن نیت در میز مذاکره عمل کنند. این ممکن است راه نجاتی برای شرکت های تلویزیونی قدیمی مانند DirecTV باشد، که اکنون ممکن است بسته های پخش جریانی ورزشی “لاغر” را با قیمت های مناسب بسازند. مهم‌تر از آن، سرویس‌های همه‌منظوره مانند YouTube TV ممکن است بتوانند محتوای ورزشی را بدون قرار گرفتن در قراردادهای نامطلوب و افزایش قیمت دنبال کنند. با این حال، اختلافات حمل و نقل احتمالاً یک مشکل بزرگ برای همه ارائه دهندگان تلویزیون در بازار ورزش باقی خواهد ماند.


طرفداران اسپات در بازارهای منتخب می توانند برای MySports بتا ثبت نام کنید امروز قیمت از ۷۰ دلار در ماه شروع می شود، اگرچه اگر قبل از ۲۸ فوریه ثبت نام کنید، می توانید در سه ماه اول خود ۲۰ دلار تخفیف بگیرید.

منبع: DirectTV از طریق تنوع


منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا